Hjem Om skolen Ledige stillinger

Ledige stillinger

Her kan du se vores ledige stillinger:

2 undervisere til Marstal Navigationsskole

Vil du uddanne fremtidens danske søfolk?
Vil du sætte mere gang i udviklingen af bæredygtig skibsfart?
Her er din enestående chance for at arbejde med videbegærlige mennesker OG blive en del af fremtiden!

Om dig
Vi søger undervisere, der har maritim uddannelsesbaggrund som skibsfører, skibsofficer eller dualofficer. Du skal også have sejlads-erfaring, som navigatør, gerne fra tankskibe, og desuden en bred viden og faglighed indenfor de overordnede nautiske, operationelle og sikkerhedsmæssige områder.
Stilling 1 – du skal være indstillet på at udforske, skabe og undervise i de seneste innovative nyskabelser indenfor skibsfart. Med udgangspunkt i digitalisering og autonomi, og med vores FabLab som omdrejningspunkt, bliver du en del af et dynamisk miljø, hvor vores lektorer har en høj grad af special-viden, der gør os i stand til at tilbyder kurser, der er eftertragtet world wide.
Stilling 2 – er en kombinationsstilling, hvor du både skal undervise i nautiske fag og være koordinator på efteruddannelseskurserne. Det betyder du skal være opsøgende, vedholdende og kunne holde overblikket både med hensyn til aftaler om indhold, priser og alt det praktiske omkring vores kurser. Du får grundig introduktion og oplæring.

Om jobbet
For begge jobs gælder, at du bliver en del af en dynamisk arbejdsplads, hvor der er fuld fokus på udviklingen i Det Blå Danmark.
Hovedfokus er naturligvis på undervisningen på de maritime uddannelser, som vi tilbyder.
Jobbet er en uddannelsesstilling. Det betyder, at der efter aftale mellem Dansk Magisterforening og Søfartsstyrelsen er et efteruddannelsesforløb inkluderet i jobbet.
Aflønning er fastlagt af cirkulære for overenskomst for akademikere i staten.

Om skolen
Marstal Navigationsskole er en maritim skole under Uddannelses-og Forskningsministeriet.
Skolens formål er at gennemføre uddannelse inde for godkendte maritime uddannelser.
Vi tilbyder desuden uddannelses- og kursus-aktivitet, der er underlagt de gældende regler fra Søfartsstyrelsen.
Derudover driver vi konsulent- og udviklings-virksomhed indenfor maritime og beslægtede områder, og vi er partner i EU-projektet ”NextGen Robotic”.

Ved siden af studierne til Skibsfører, Sætteskipper, Færgenavigatør og Kystskipper tilbyder vi også HF-Søfart, som er en ungdomsuddannelse, der kombinerer den grundlæggende søfartsskole med en fuld gymnasial HF-uddannelse.
Skolen bliver løbende kvalitets auditeret af overordnede myndighederne.

For yderligere oplysninger
Henvend dig til Prorektor, Jan Gudmundsson, e-mail: jg@marnav.dk eller telefon 2393 4007

Din ansøgning
Du skal søge jobbet via vores hjemmeside: https://www.marnav.dk/om-skolen/ledige-stillinger
Vi søger som sagt to undervisere. For stilling 1 gælder, at du skal kunne begynde senest den 1. august 2024.
Ansøgningsfrist er søndag den 26. maj 2024
For stilling 2 gælder, at du skal kunne begynde senest den 1. oktober 2024. Hvis du kan begynde før, er det ønskværdigt.
Ansøgningsfrist er søndag den 26. maj 2024
For begge stillinger gælder, at vi løbende holder ansættelses-samtaler.

Om Ærø
Bo på Ærø – se kommunens hjemmeside om bosætning med det klik her.

Du kan med fordel løbende tjekke vores Facebook, Instagram og LinkedIn profiler, hvor vi også fortæller, når vi søger vores kommende kollega.
Følg os - det kan jo være dig!

Send din ansøgning her - og du er også altid velkommen til at sende en uopfordret ansøgning:

Hold dig opdateret med nyt fra Marstal Navigationsskole

Marstal Navigationsskole